۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۹۲۷۱۴
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

تنها راه ایستادگی نظام، احیای فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، تنها راه ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را احیای فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار داشت: برای مقابله با دسیسه های دشمنان، باید فرهنگ عاشورای مهدوی را در بین اقشار جامعه تبیین کنیم.
سردار حسن شاهوار، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر خوزستان
حسن شاهوار پور، فرمانده بسیج سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که قیام مهدی(عج) گره خورده در قیام امام حسین(ع) است، اظهار داشت: راه امام زمان(عج) در حقیقت ادامه دهنده راه امام حسین(ع) است و امام زمان(عج) به پیروی از جد بزرگوارش حضرت اباعبدالله حسین(ع) وارد میدان مبارزه با کفار می شود.

وی با بیان این که تنها راه پایداری نطام و انقلاب اسلامی ایران، احیای فرهنگ اصیل عاشورایی است، تصریح کرد: برای رساندن ایران اسلامی به نقطه آرمانی خود که زمینه سازی برای ظهور قائم آل محمد است،باید فرهنگ عاشورای مهدوی را در بین اقشار جامعه تبیین کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، به پیام های عاشورای مهدوی اشاره کرد و اذعان داشت: اطاعت از رهنمود های رهبر معظم انقلاب، پایبندی به ارزش های مقدس دینی، زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و دفاع از مظلومان و ستم دیده گان، از پیام های عاشورای مهدوی هستند.

حسن شاهوار پور، در پایان به نقش هیئت های مذهبی در بسط معرفت و تعمیق احساسات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: هیئت های مذهبی، با تأثیری که در احساسات و روحیات جامعه دارند، می توانند با بصیرت افزایی و آگاهی مردم نسبت به اقدامات خبیثانه دشمنان و ترویج عقاید اصیل اسلامی، زمینه ساز مناسبی برای ظهور منجی عالم بشریت باشند./945/ت303/ص
ارسال نظرات