۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۹۲۵۲۵
نماینده ولی فقیه در دانشگاه دزفول:

ترورها کوچکترین تاثیری در استقلال ملت ایران نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی، اظهار داشت: دشمنان بدانند که با اینگونه اقدامات مذبوحانه در عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران کوچکترین نقصانی به‌وجود نخواهد آمد.
ترورها کوچکترین تاثیری در استقلال ملت ایران نخواهد داشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل علوی اصل، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، شب گذشته در جمع دانشجویان این دانشگاه به مناسبت گرامیداشت 16 آذر با ابراز تاسف نسبت به ترور دانشمندان ایران توسط منافقان کور دل، اظهار داشت: چنین روندی موجب شده تا دانشمندان مطامع اصلی ظالمان شده و فجایعی نظیر ترور دانشمندان به‌وقوع بپیوندد.

وی با بیان اینکه فعالان عرصه‌های علمی و دانشمندان انسان‌های خدمتگزاری هستند که نشر و گسترش علم را به عنوان یک رسالت الهی برعهده داشته و سعی در به کارگیری آن برای مردم دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه این موضوع با اهداف طمع‌ورزانه و محدودگرایانه استکبار در منافات بوده و برای آنها مسئله‌ساز شده است و موجب شده تا دست به اقدامات کارشکنانه بزنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، با اشاره به ترور دو دانشمند ایرانی در ماه جاری گفت: جوانان برومند و فرهیختگان بی‌مانند ایران اسلامی سال‌های متمادی است که چنین وقایعی را نظاره‌گر بوده و در عرصه‌های مختلف ایثار کرده‌اند تا در استقلال وطنشان خللی وارد نشود.

وی با بیان این که دانشمندان انقلابی خارچشم دشمنان هستند، خاطر نشان کرد: البته با جانفشانی این عزیزان اهداف مخفی دشمن آشکار شده و در مقابل رفتار ددمنشانه دشمنان مستکبر و ترور دانشمندان این مرز و بوم موجب می‌شود تا درخت سترگ و بی نظیر انقلاب رویشی دیگر به خود گیرد.

حجت الاسلام علوی اصل، در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، با محکوم کردن این اقدام دشمنان انقلاب گفت: امروز مردم آزاداندیش سراسر عالم از منش استکبارجهانی و دشمنان اسلام و انقلاب رویگردان بوده و از پذیرش افکار پلید آنها سر باز می‌زنند.

وی در ادامه سخنان خود، بیان داشت: دشمنان بدانند که با اینگونه اقدامات مذبوحانه در عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران کوچکترین نقصانی به‌وجود نخواهد آمد و فرزندان خمینی کبیر فرجامی نیکو جز با شهادت برای خود متصور نبوده و همواره آماده جانفشانی هستند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، ابراز داشت: ملت غیور و متعهد ایران اسلامی با تاسی از رهنمود‌های امام راحل (ره) و پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری با شکست مواجه و قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهند کرد./945/پ202/ص
ارسال نظرات