۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۹۱۹۲۶
برای نخستین‌ بار؛

نشست مشترک جامعه مدرسین و استادان سطوح عالی و خارج حوزه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست مشترک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با استادان سطوح عالی و خارج حوزه با هدف تبیین و پیگیری بیانات مقام معظم رهبری، شنبه 13 آذر ماه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار خواهد شد.
نشست مشترک جامعه مدرسین و استادان سطوح عالی و خارج حوزه برگزار می‌شود نشست مشترک جامعه مدرسین و استادان سطوح عالی و خارج حوزه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نخستین نشست مشترک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با استادان سطوح عالی و خارج حوزه با هدف تبیین و پیگیری بیانات مقام معظم رهبری، شنبه 13 آذر 1389 از ساعت 8 صبح تا 12 در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار خواهد شد.

در این نشست تمام استادان سطوح عالی و خارج حوزه و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بحث و تبادل نظر پیرامون تبیین فرمایشات رهبری در مورد حوزه و حوزویان خواهند پرداخت.

این نشست مقدمه‌ای برای تشکیل کارگروه‌های موضوعی و کمیسیون‌های تخصصی برای پیگیری و ارائه راهکارهای عملی و اجرایی در نشست‌های بعدی خواهد بود.

در راستای برگزاری این نشست جلسه مصاحبه مطبوعاتی با حضور آیت الله حسینی بوشهری به عنوان دبیر این نشست روز چهارشنبه ساعت 11 صبح در محل دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

آیت الله بوشهری در این نشست خبری ضمن تشریح اهداف، سیاست‌ها، مدعوین، سخنرانان و برنامه‌های نشست استادان، به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد./917/د102/ص
ارسال نظرات