۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۹۱۸۷۵
عضو شورای حوزه علمیه خوزستان:

مسؤولان هیأت‌های مذهبی با بصیرت جلوی انحرافات را بگیرند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه خوزستان، اقتدار مکتب تشیع را بر سه عنصر غدیر، عاشورا و مهدویت استوار دانست و اظهار داشت: اگر تمام خصوصیات مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را جمع کنیم به این سه عنصر برمی‌گردد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد امام، امام جمعه شوش
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد امام، عضو شورای حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دشمن اعتراف کرده که اقتدار شیعه بر سه عنصر غدیر، عاشورا و مهدویت استوار است و اگر تمام خصوصیات مکتب اهل بیت را جمع کنیم به این سه عنصر برمی‌گردد.

امام جمعه شوش، در ادامه سخنان خود، با بیان این که چتر حمایتی بسیج همه اقشار مردم را در بر می‌گیرد، اظهار داشت: باید بر همه افراد جامعه تفکر، اخلاق، رفتار و منش بسیجی حاکم باشد؛ فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش، در ادامه سخنان خود به رشد هیأت‌های مذهبی در چند سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با دین مخالفت نمی‌کند اما از راه‌های گوناگون وارد می‌شود و ارزش‌های انحرافی به هیأت‌های مذهبی می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین امام، نمونه این ارزش‌های انحرافی را آهنگ‌ها و سبک‌های جدید اعلام کرد و افزود: متاسفانه اینگونه مسائل در عزاداری ها شکل گرفته و ما شاهد آن بوده‌ایم؛ مسؤولان هیأت‌های مذهبی با بصیرت و سازماندهی مطلوب، جلوی انحرافات را بگیرند.

استاد عالی حوزه علیمه امام محمد باقر(ع) شوش، محرم و ایام تاسوعا و عاشورا را دارای یک صحنه مانور برای شیعیان دانست و بیان داشت: به دلیل تاثیرگذاری این ایام است که دشمن با آن مخالفت می‌کند و ما باید عاشورا را زنده نگه داریم؛ باید از وجود روحانیان و مبلغان در همه برنامه‌ها استفاده شود./945/ت303/ص
ارسال نظرات