۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۹۱۸۴۹

پایگاه اطلاع رسانی بوی سیب رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی از پایگاه اطلاع رسانی چهارمین طرح ملی بوی سیب رونمایی شد.
چهارمين طرح ملي وبلاگ نويسي بوي سيب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف و خبرنگاران رسانه های گروهی از پایگاه اطلاع رسانی چهارمین طرح ملی بوی سیب رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، پایگاه اطلاع رسانی چهارمین دوره طرح وبلاگ نویسی بوی سیب به نشانی اینترنتی 
http://www.bouyesib.ir  رونمایی شد.

این پایگاه اینترنتی در بردارنده مطالبی همچون اخبار طرح، آیین نامه، درباره طرح وبلاگ نویسی بوی سیب، جوایز و پرسش های متداول است.

در بخش «درباره طرح وبلاگ نویسی بوی سیب» این پایگاه آمده است:« رادیو معارف در راستای اهداف رسانه‌ای خویش اقدام به برگزاری مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی «بوی سیب» می‌کند.

فرهنگ سازی در ترویج پیام عاشورا و استفاده مطلوب از ابزارهای ارتباطی در شبکه جهانی اینترنت، از جمله وظایف رسانه‌ای رادیو معارف به عنوان فراگیرترین رسانه دینی است. مشارکت کنندگان در این طرح، ضمن ارتقاء و افزایش دانش خویش، موجی از ذکر و نام و یاد اباعبدالله علیه السلام را در فضای مجازی ایجاد می‌کنند.»

قابل ذکر است، رادیو معارف صدای فضیلت و فطرت تا کنون سه دوره از طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب را برگزار کرده است و چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب، از شانزدهم آذرماه تا پنجم بهمن ماه برگزار می شود.

گفتنی است، وبلاگ نویسی به دو روش پست محور و وبلاگ محور، پادکست، بلوتوث صوتی، طراحی تصویر زمینه و انتخاب بهترین پایگاه معارفی غیر دولتی از بخش های چهارمین طرح وبلاگ نویسی بوی سیب است./919/پ202/ع.

ارسال نظرات