۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۹۱۵۱۴
حجت الاسلام پناهیان:

ولایتمداری رمز عبور از فتنه ها و مشکلات است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پناهیان، ولایتمداری را مهم ترین عامل عبور از مشکلات، بحران ها و فتنه ها ارزیابی کرد و ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه را از جمله نقشه های دشمنان دانست.
حجت الاسلام عليرضا پناهيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان از محققان و اساتید حوزه علمیه قم، جمعه شب در جمع زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) با تبریک عید سعید غدیر، این عید را یکی از بزرگ ترین اعیاد امت اسلام نامید.

حجت الاسلام پناهیان، ولایت را مساله اصلی مؤمنان و مسلمانان دانست و بیان داشت: ولایتمداری رمز عبور از مشکلات، بحران ها و فتنه ها است.

وی ضربه زدن به جایگاه ولایت را مهم ترین دسیسه و نقشه دشمنان نظام و تئوری رسانه های بیگانه ارزیابی کرد و ابراز داشت: تنها مشکل رادیوهای بیگانه در سالیان اخیر مساله ولایت فقیه بوده است، از این رو آنها تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا به این جایگاه مهم و مقدس ضربه بزنند.

این خطیب و مبلغ حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه برای تربیت جامعه ولایی، ابتدا باید از خانواده ها شروع کرد، یادآور شد: برای اینکه ولایتمداری در فرزندان مان ایجاد شود باید به نقش خانواده و والدین بهای بیشتری بدهیم.

وی با اشاره به نقش غیر قابل انکار خانواده در تربیت فرزند و جامعه ابراز داشت: کلیدی ترین اصل برای تربیت ولایی خانواده است و لقمه حرام و تربیت نامناسب تاثیرات بسیار سویی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: جامعه ای که خانواده در آن متلاشی شده باشد، مانند گله ای خواهد بود که چوپان ندارد.

این محقق علوم اسلامی و حوزوی خاطر نشان کرد: غرب و اروپائیان در تلاش هستند با ترویج مفاسد اخلاقی و اجتماعی بنیان خانواده ها را هدف قرار دهند و ما باید در برابر نقشه های آنان هوشیار باشیم.

حجت الاسلام پناهیان، اخلاق را از محوری و کلیدی ترین مسائل در خانواه و اجتماع عنوان و تصریح کرد: غربی ها و صهیونیست با تمسک به حربه ها و نقشه های مختلف در صدد هستند اخلاق را از خانواده ها و جوامع بگیرند و ما باید در این خصوص هوشیار باشیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات