۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۰۸۲۲
امام جمعه خرمشهر:

ایران پرچمدار ولایت و زعامت صالح است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر، ایران اسلامی را پرچمدار ولایت شایسته، زعامت صالح و حقیقی دانست.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با بیان این که امامت و ولایت رکن اصلی اسلام است، اظهار داشت: خداوند عبادتی را بدون اعتقاد به ولایت و امامت نمی‌پذیرد؛ زیرا امت شایسته نبی‌اکرم(ص) باید هدایتگر و پیشوایی صالح داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر، عید سعید غدیر را جشن بزرگ عبودیت الهی برای تکمیل شدن دین و کمال یافتن آن دانست و در ادامه خاطر‌نشان کرد: اگر به اهمیت عید غدیر پی ببریم دیگر هیچ مشکلی در مسیر زندگی برای سعادت پیدا نمی‌کنیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز پرچمدار ولایت شایسته، زعامت صالح و حقیقی است، افزود: آنهایی که احساس می‌کنند امت‌های مسلمان باید به شکل مناسب و شایسته در مسیر حقانیت گام بردارند باید از امامت انقلاب اسلامی که همان نایب امام عصر‌(عج) است، تبعیت کنند و شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

حجت الاسلام موسوی فرد‌ در ادامه سخنان خود، این عید را عید همدلی و همفکری شیعیان و سنی‌ها نیز دانست و خاطر‌نشان کرد: امت پیامبر اکرم‌(ص) با تمسک به ریسمان قرآن و اهل بیت(ع) هرگز از هم جدا نمی‌شوند؛ بلکه با همبستگی خود دشمن را نیز مأیوس و ناامید می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: بسیج ماندگارترین یادگار امام راحل در عصر معاصر است که تاکنون خدمات شایسته و ارزشمندی را ارائه کرده است؛ بسیج اصلی‌ترین نهاد ارزشی انقلاب اسلامی است و این نهاد برای ماندگاری ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت فراوان کرده است./945/پ202/س
ارسال نظرات