۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۹۰۶۰۳

آیین عمامه گذاری 70 طلبه اهوازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پذیرش و سازماندهی طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز از عمامه گذاری هفتاد نفر از طلاب اهوازی خبر داد و گفت: آیین عمامه گذاری طلاب همزمان با عید غدیر خم در مصلای کوت عبدالله و مسجد اعظم اهواز برگزار خواهد شد.
آیین عمامه گذاری 70 طلبه اهوازی برگزار می‌شود
حجت الاسلام مهدی صفیر زاده، مسؤول پذیرش و سازماندهی طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از عمامه گذاری بیش از هفتاد طلبه مدارس علمیه اهواز همزمان با عید غدیر خم خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری عید ولایت در مسجد اعظم اهواز، بالغ بر هفتاد نفر از طلاب پایه شش به بالا مدارس علمیه اهواز به لباس مقدس روحانیت مشرف می شوند.

مسؤول پذیرش و سازماندهی طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز بابیان این که طلبه هایی که امسال معمم می شوند از مدارس علمیه امیرالمؤمنین(ع)، امام جعفر صادق(ع)، حضرت ولی عصر(عج) و امام خمینی(ره) اهواز هستند، اظهار داشت: آیین عمامه گذاری تعدادی از طلاب، صبح روز غدیر در مصلای کوت عبدالله و برخی دیگر در شب عید ولایت در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی تعداد یاد شده برای یک سال را آماری رضایت بخش دانست و اذعان داشت: عمامه گذاری بالغ بر هفتاد طلبه در سال نشان از بالندگی و نتیجه بخشی فعالیت های حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام صفیر زاده به اقدامات و دوره های پیش از تعمیم طلاب اشاره و خاطر نشان کرد: پیش از برگزاری آیین عمامه گذاری، دوره های تجوید نماز، احکام ضروری، آداب معاشرت با مردم، چگونگی زندگی روحانی، جایگاه تبلیغ در حوزه برای طلاب برگزار می‌شود.

مسؤول پذیرش و سازماندهی طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در پایان بیان داشت: آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه اهواز، چهارشنبه سوم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.//پ202/س945
ارسال نظرات