۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۸۹۰۲۴
عضو خبرگان رهبری:

رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب منشور فعالیت های حوزه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع علما، طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به عنوان منشوری برای ادامه فعالیت های حوزه قرار گیرد.
امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: حضور پرشور اشقار مختلف مردم قم در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب کم نظیر و در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به این که سفر رهبر انقلاب با برکات معنوی بسیاری همراه بوده است، خاطر نشان کرد: دولت و مجلس نیز باید اهتمام ویژه ای نسبت به رفع مشکلات موجود در شهر قم داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری به دیدارهای مختلف مراجع عظام تقلید با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که رسانه های مغرض و معاند استکبار جهانی تبلیغات سوء گسترده ای در خصوص اختلاف میان مردم، رهبری و مراجع به راه انداخته بودند، سفر رهبری نشان داد که تلاش های مغرضانه غرب جز کوبیدن بر طبل توخالی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان این که بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم دستورالعملی برای مسؤولان بود، تصریح کرد: رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای برای روحانیان، فضلا، علما و شورای عالی حوزه علمیه قم باید به عنوان منشور عمل حوزه نگریسته شود.

وی تصریح کرد: شهر مقدس قم متعلق به همه مسلمانان است، از این رو نباید نارسایی در این شهر مشاهده شود، قم همه ساله میزبان حجم زیادی زوار از سراسر کشورهای اسلامی است که باید توجه ویژه ای به این موضوع صورت گیرد.

امام جمعه مراغه در ادامه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی، اولین شهید محراب انقلاب اسلامی اظهار داشت: این عالم مجاهد در دوران خفقان رژیم ستمشاهی نقش رهبری مبارزات مردم آذربایجان را بر عهده داشت.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن سیزدهم آبان را یادآور ذلت آمریکا و استکبار جهانی مقابل آرمان های اصیل انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایالات متحده آمریکا خاطرات خوشی از حوادث سیزده آبان ندارد، از این رو همه ساله به دنبال پوشاندن واقعیت های افشا شده در سفارت تسخیر شده خود از سوی دانشجویان پیرو خط امام است./۹۳۵/پ202/الف
ارسال نظرات