۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۸۸۸۴۰

نخستین جشنواره نماز در شوشتر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: فعالیت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، جوانان و نوجوانان را برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی متعهدانه تشویق می کند.
مسجد
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز‌ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، علی فدیعمی، رییس این اداره، در بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید عبداللهی که با حضور رییس شورای اسلامی شهر شوشتر و برخی مسؤولان فرهنگی انجام شد، اهتمام و حمایت ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را برای هرچه بهتر برگزار شدن فعالیت کانون ها به ویژه کانون های واقع در توابع شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون ها در سطح جامعه افزود: فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاشی ارزشمند در راه اشاعه فرهنگ دینی و آیینی و بستر مناسبی جهت ترغیب و تشویق انسان ها به ویژه جوانان و نو جوانان به شرکت در فعالیت های فرهنگی هنری متعهدانه است.

مسؤول طرح چهره به چهره خوزستان تلاش مجدانه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان را خواستار شد و ادامه داد: سعی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در رویکردی تازه حمایت همه جانبه از فعالیت های فرهنگی هنری در امور مساجد است.

فدیعمی اهتمام این اداره را در برگزاری نخستین جشنواره « نماز» در همین راستا دانست و اظهار داشت: این رویداد بزرگ فرهنگی هنری با عنایت حق تعالی، مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد در اواخر سال جاری در شوشتر برگزار می گردد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید عبداللهی با مسؤولیت آقای هوشیار یکی از کانون های فعال در شهرستان شوشتر است./945/د102/س
ارسال نظرات