۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۸۷۹۷۵
احمدی نژاد:

اردبیل پیشتاز تشکیل حکومت علوی بوده است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور گفت: استان اردبیل پیشتاز و پیش قراول تشکیل حکومت اسلامی و علوی در ایران بوده است.
دکتر احمدي نژاد
به گزارش خبرگزاری رسا اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد امروز در جلسه استانی هیات دولت در استان اردبیل با اشاره به اینکه این استان به دلیل داشتن ظرفیت‌های فراوان دارای ماموریت‌ها و مسئولیت‌های مهمی است، گفت: استان اردبیل از ظرفیت و پشتوانه ایمانی بالایی برخوردار است و بواسطه آن می‌تواند مأموریت‌های مهمی را انجام دهد.

رییس‌جمهور خاطر‌نشان کرد: ملت ایران بعد از پذیرش اسلام و مشاهد انحراف در حاکمیت اسلامی در صدد تشکیل حکومتی مبتنی بر اندیشه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برآمد به طوری که در نقاط مختلف ایران پس از اسلام همواره موضوع ولایت و اهل بیت(ع) مطرح بود و در این میان استان اردبیل پیشتاز و پیش‌قراول بوده است.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در بخش کشاورزی اظهار داشت: باید تصمیماتی اتخاذ شود که بهترین استفاده از استعدادهای کشاورزی استان انجام شود.

رییس‌جمهور حل مشکلات راه‌های روستایی، شهرسازی، اشتغال و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های اقداماتی دانست که باید در استان اردبیل انجام شود.

دکتر احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به استقبال گرم مردم استان اردبیل گفت: استقبال مردم این استان بار دیگر ظرفیت و انرژی ملت ایران را به نمایش در آورد و باید از این ظرفیت پشتیبانی شود./۹۳۵/د102/س
ارسال نظرات