۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۸۷۹۰۶
آیت الله نورمفیدی:

صبغه رهبری انقلاب فراتر از جناح ها و گروه ها است / همه حرکت ها در کشور باید همگام با رهبری انقلاب باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان صبغه رهبری را بهترین صبغه برای انجمن های اسلامی دانست و گفت: این صبغه فراتر از جناح ها و گروه ها است.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، عصر روز گذشته در مراسم آغاز به کار دوازدهمین همایش سراسری انجمن های اسلامی وزارت ارتباطات در مصلای گرگان صبغه رهبری را بهترین صبغه برای انجمن های اسلامی دانست و گفت: این صبغه فراتر از جناح ها و گروه ها است.

وی با بیان این که صبغه رهبری به انجمن های اسلامی سعه وجودی می دهد، افزود: کشور نیز به این افراد که خدمتگزاران خوبی برای کشور و ملت و مدافع ارزش ها هستند، نیاز دارد.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: با مطالعه و مرور به اوایل انقلاب، متوجه می شویم که فلسفه وجودی تشکیل انجمن های اسلامی در اوایل انقلاب بوده و بذر اولیه آن در ضمیر دل های آماده پاشیده شده است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نیروهای انجمن های اسلامی در همه جا حضور داشته و از انقلاب دفاع کرده اند، تصریح کرد: حضور انجمن های اسلامی در این همایش نیز نشان از استمرار حضور انجمن دارد.

وی با اشاره به این که ولایت و رهبری در زمان امام و امروز باید مسأله مهمی برای انجمن های اسلامی باشد، تأکید کرد: شرایط پیش آمده کشور نباید شما را از نقطه اولیه کار جدا کند.

آیت الله نورمفیدی خطاب به اعضای انجمن های اسلامی، ادامه داد: امروز باید حضور مستمر شما در انجمن ها با محوریت ولایت و رهبری استمرار و قوت یابد و مدافع دولت ها باشید.وی خطاب به انجمن های اسلامی شهرها و روستاهای سراسر کشور گفت: منش و رفتار شما به نوعی باشد که الگوی دیگران باشید و علاوه بر الگو بودن، بدانید که کشور نیاز به علم و دانش دارد.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که تاکید رهبر انقلاب بر تقویت بنیه علمی کشور است، افزود: باید با رهبری های مقام معظم رهبری به جلو حرکت کرده و برای جبران عقب ماندگی ها از دنیا سریعتر عمل کنیم.

وی تقویت جنبه های علمی را بهترین تبلیغ برای مجموعه انجمن ها خواند و گفت: انجمن ها باید با دقت، شدت و با عقلانیت و تدبیر به فعالیت خود ادامه دهند./950/پ202/ف.

ارسال نظرات