۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۸۷۷۴۷
امام جمعه اهر:

اطاعت از رهبر معظم انقلاب رمز وحدت و همدلی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر گفت: باید با هوشیاری و وحدت کلمه و سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب زمینه اتحاد و همدلی را در جامعه فراهم کنیم.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در جمع طلاب و روحانیان اهر با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حفظ وحدت گفت: امروز بزرگ‌ترین برنامه دشمنان نظام و انقلاب وحدت‌شکنی در بین نیروهای انقلاب و ایجاد تفرقه است.

امام جمعه اهر با تأکید بر کسب بصیرت سیاسی با ولایت‌مداری و ولایت‌محوری خاطر‌نشان کرد: باید با هوشیاری و وحدت کلمه و سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه اتحاد و همدلی را در جامعه فراهم کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر هدفمندسازی یارانه‌ها و عملیاتی کردن این طرح را یکی از افتخارات دولت برای تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: بهره‌مندی عادلانه آحاد مختلف جامعه از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و خودکفایی تنها گوشه ای ثمرات این طرح مهم است.

وی افزود: متأسفانه عده ای مغرض و معاند و هم صدا با استکبار جهانی سعی در زیر سؤال بردن این طرح مهم دولت و ایجاد نگرانی در بین مردم را دارند که باید هوشیار بود و مسؤولان نیز به شکل ارزنده‌ای اطلاع رسانی مناسب از این طرح را به مردم ارائه کنند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، قرآنی و تقویت آموزه‌های دینی را در بین جوانان و نوجوانان را یکی از راهکارهای مهم و تأثیرگذار برای جذب جوانان ذکر کرد و بر تلاش بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و دانشگاهی تأکید کرد.

وی اظهار داشت: رسالت مراکز فرهنگی و آموزشی مخصوصاً دانشگاه‌ها و مدارس در این زمینه بیشتر از گذشته است و همه باید تلاش کنیم با تدوین راهکاری مناسب و عملی در ترویج شعائر دینی، فرهنگ عفاف و حجاب و مسائل دینی و عملیاتی کردن آن بکوشیم./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات