۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۸۷۶۴۶
آیت الله ملکوتی:

استقبال لبنانی‌ها از آقای احمدی‌نژاد بی‌نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله ملکوتی با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان، استقبال مردم این کشور را از آقای احمدی نژاد بی نظیر خواند و اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و اسلام مردم لبنانی از رییس جمهور کشورمان استقبال بی‌نظیری از خود نشان دادند.
آيت الله مسلم ملكوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مسلم ملکوتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در دیدار شماری از اعضای شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات استان آذربایجان شرقی و شهرستان سراب با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان گفت: استقبال لبنانی ها از آقای احمدی نژاد بی نظیر بود.

وی با بیان این که استقبال لبنانی ها از رییس جمهور کشورمان به برکت انقلاب اسلامی و اسلام صورت گرفته است، اظهار داشت: امروز آن چه در جهان اتفاق می افتد و یا مردم در کشورهای مختلف از انقلاب اسلامی دفاع می کنند به دلیل همین خون شهداست که اسلام را زنده نگه داشته اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه سال گذشته اشاره کرد و افزود: تمام مسائلی که پس از انتخابات سال گذشته پیش آمد به دلیل عظمت ایران در جهان است و دشمنان تحمل این عزت و عظمت را در جهان نداشتند به همین دلیل دست به دست هم دادند تا چنین فاجعه ای را در کشور بوجود آورند.

وی تصریح کرد: آنچه در این فتنه اتفاق افتاد به دلیل مخالفت با اسلام و انقلاب اسلامی بود و افراد برای آن ها بهانه بودند و گرنه مخالفت با آقای احمدی نژاد برای آن‌ها تنها یک بهانه بود.

آیت الله ملکوتی تاکید کرد: دشمنان، نظام اسلامی و انقلاب را در ایران برای خود مانع بزرگی می دانند به همین دلیل هرکس که مانع پیشرفت آن ها شود به مخالفت می پردازند.

وی یادآور شد: رهبر عزیز انقلاب اسلامی امروز در برابر همه دشمنان با قدرت ایستاده‌ است و به همین دلیل نیز دشمنان به مخالفت از ولایت فقیه می‌پردازند و آن را مانع بزرگی برای خود می‌دانند./917/پ202/ص

ارسال نظرات