۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۸۷۱۵۹
در سفر رهبر معظم انقلاب به قم؛

اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه به صورت جداگانه با رهبر انقلاب دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ اعضای جامعه مدرسین و اعضای شورای عالی حوزه علمیه قم در سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، با ایشان به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو خواهند کرد.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه های سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم بیان داشت: حضرت آیت الله خامنه ای مقام عظمای ولایت، در سفری که به قم خواهند داشت، به صورت جداگانه با اعضای جامعه مدرسین و اعضای شورای عالی حوزه نیز دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در دیدارها و سفرهای قبلی که رهبر عزیز انقلاب اسلامی به قم داشتند، اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین خدمت ایشان می رسیدند و از رهنمودها و بیانات مدبرانه و حکیمانه معظم له بهره می گرفتند، گاهی هم اعضای جامعه مدرسین در شهر تهران خدمت حضرت آقا می رسیدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در این سفر نیز اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه که تنها مرجع برنامه ریز و سیاست گذاری حوزه های علمیه است با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدارهایی را خواهند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: یکی از محورهای اصلی سفر مقام عظمای ولایت به شهر مقدس قم، حوزه های علمیه است و طبعا وقتی این هدف مدنظر باشد، حضرت آقا هم با مجموعه حوزه و اساتید و فضلا و هم با متولیان و دست اندرکاران حوزه دیدار خواهند داشت.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه، با اشاره به جایگاه شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نهادی است که از قبل از انقلاب اسلامی مورد تایید حضرت امام بود و همواره در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده و پشتوانه تئوریک نظام بوده و طبیعی است چنین برنامه ها و دیدارهایی برقرار شود.

آیت الله عباس کعبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برخی از برنامه های سفر رهبر انقلاب به شهر مقدس قم بیان داشت: در سفر مقام معظم رهبری به قم، دیدار جداگانه با اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین نیز برنامه ریزی شده است و در این جلسات ما از اندیشه های تابناک معظم له بهره مند خواهیم شد. /924/ت301/ج

ارسال نظرات