۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۸۷۰۷۹

حرم مطهر حضرت معصومه گلباران شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، حرم مطهر این کریمه اهل بیت(ع) از سوی مردم ارادتمند به خاندان اهل بیت (ع) گلباران شد.
گلباران ضريح مطهر حضرت فاطمه معصومه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، حرم مطهر این کریمه اهل بیت(ع) توسط اردتمندان خاندان اهل بیت(ع) گلباران شد.

براساس این گزارش، مردم قم که از شب گذشته با برگزاری مراسم‌های مختلف و جشن شادی این میلاد با سعادت را گرامی داشتند، از ساعات اولیه صبح امروز برای عرض تبریک و ارادت، خود را به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) رساندند.

مرقد مطهر حضرت معصومه(س) پس از پایان مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع)، همراه با خطبه‌خوانی خدام حرم و مردم شهیدپرور قم در شبستان امام خمینی‌(ره)، گلباران شد.

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) که به نام روز ملی دختران نامگذاری شده است، مراسم ویژه‌ای نیز در حرم مطهر به همین مناسبت برگزار شد.

گفتنی است، مردم مسلمان سراسر کشور با آغاز دهه کرامت، از اول ذیقعده مصادف با میلاد حضرت معصومه(س) تا دهم ذیقعده برابر با میلاد با سعادت امام رضا(ع)، با برگزاری مراسمی به ترویج سنت و سیره ائمه اهل بیت(ع) خواهند پرداخت. /920/پ202/ف.

ارسال نظرات