۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۸۶۹۴۷
امام جمعه مسجد سلیمان:

ولایت و حب اهل بیت منشأ همه خوبی‌ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان اظهار داشت: منشأ همه نیکی‌های عالم ولایت اهل بیت و امیر مؤمنان(ع) هستند.
ولایت و حب اهل بیت منشأ همه خوبی‌ها است
حجت الاسلام صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تبیین جایگاه ولایت در اسلام پرداخت و اذعان داشت: در روایتی از امام صادق‌(ع) آمده است، بنیان اسلام بر پنج ستون استوار و یکی از آنها ولایت است که از آن به عنوان مهم‌ترین ستون یاد می‌شود؛ چون چهار ستون دیگر به ستون ولایت متصل هستند.

امام جمعه مسجد سلیمان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جایگاه حاکمیت ولایت در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و افزود: ملت مسلمان ایران به صورت عملی گام‌های بلندی را نسبت به ولایت برداشته و نائبان اهل بیت‌(ع) را به زعامت و حکومت مسلمین رساندند که در ابتدای انقلاب امام خمینی‌(ره) و اکنون رهبر فرزانه انقلاب، خلف صالح امام راحل در این جایگاه قرار دارند.

مدیر حوزه علمیه مسجد سلیمان در ادامه اظهار داشت: در این دوره کوتاه سی ساله گام‌های بلندی در عرصه تبیین ولایت برداشته شده است؛ از این رو  شاهد پررنگ‌تر‌شدن ارزش‌های دینی به خصوص در میان جوانان ملت ایران است.

حجت الاسلام امینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ولایت اهل بیت و امیر المومنین(علیه السلام)منشأ همه خوبی ها و نیکی های عالم است و همه زشتی ها از نبود ولایت اهل بیت(ع) است، پس باید همه امت پیامبر اکرم(ص) به خصوص جوانان و دوستداران امیر مؤمنان(ع) بیشتر به ولایت اهل بیت اهتمام بورزند./945/پ202/س
ارسال نظرات