۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۶۷۱۹
آیت الله شفیعی:

پاسخ‌گویی به توطئه‌‌های وهابیت بر عهده روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: روحانیان در خط مقدم مقابله با هجمه‌ها و تحرکات وهابی‌ها هستند.
آيت الله شفيعي نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، عضو خبرگان رهبری، در نخستین جلسه درس شیعه شناسی، مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین‌(ع)، با اشاره به چگونگی دعوت خود توسط آیت الله موسوی جزایری، نسبت به تدریس در این مؤسسه اظهار داشت: در اواخر ماه مبارک رمضان، آیت الله موسوی جزایری از من دعوت به تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد رشته کلام شیعه کردند؛ از این رو من هم دعوت وی را لبیک و با توسل به خدا و ائمه معصومین‌(ع) مدرس این کلاس‌ها شدم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خطاب به دانشجویان رشته کلام شیعه، با بیان این که، این جلسات از مقدس‌ترین کلاس‌ها هستند، خاطر‌نشان کرد: این جلسات را مقدم و مقدس بدانید؛ چون این جلسات از قداست و معنویت خاصی برخوردار هستند.

آیت الله شفیعی، با اشاره به مورد هجمه قرار گرفتن اسلام و تشیع از سوی دشمنان انقلاب اظهار داشت: شرایط امروز وضعیت خاصی برای شیعیان است، چرا که وهابیت در حال فعالیت و گسترش است؛ از این رو شما طلاب و دانشجویان معارف اسلامی و الهی وظیفه دارید که با این هجمه‌ها به صورت جدی مقابله کنید.

استاد عالی حوزه و دانشگاه با اشاره به هجوم دشمنان از طریق دلیل و برهان تصریح کرد: دشمنان از راه احساس وارد نمی‌شوند؛ بلکه به واسطه دلیل و برهان با مذهب تشیع مقابله می کنند؛ از این رو باید از طریق فکر، دلیل، برهان و منطق وارد صحنه شد و با آنان مقابله کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات