۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۸۶۲۹۹
آیت الله حسینی بوشهری:

مبارزه با اسلام و اسلام هراسی در دستور کار سیاستمداران غرب و آمریکا قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قم، جسارت و تعرض به قرآن کریم را محکوم و این اقدام را توهین به همه ارزش ها و مقدسات دانست و تاکید کرد: کارگردانی پروژه اهانت به قرآن کریم به عهده صهیونیست ها و عملیات اجرایی آن به عهده غرب و آمریکا بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيدهاشم حسيني بوشهري


آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جسارت به قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر را محکوم کرد و این اقدام را تنها یک زنجیره از توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی و غرب علیه ارزش های اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه مبارزه با اسلام و اسلام هراسی در دستور کار سیاستمداران غرب و آمریکا قرار دارد خاطرنشان کرد: بعد از حادثه یازده سپتامبر ما شاهد برنامه ریزی حساب شده غرب علیه مقدسات هستیم و این موضوع در قالب های مختلف انجام شده است.

امام جمعه موقت قم، با محکوم کردن دعوت بی شرمانه کشیش افراطی مسیحی ادامه داد: هرچند این کشیش مسیحی از اقدام خود صرفنظر کرد، اما به نظر می رسد این اقدام طراحی از پیش تعیین شده و با برنامه ریزی قبلی بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و آمریکا برای پیشبرد اهداف سیاسی خود دست به هر اقدامی می زنند تصریح کرد: کارگردانی پروژه اهانت به قرآن کریم، به عهده صهیونیست ها و عملیات اجرایی آن به عهده غرب و آمریکا بود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: سیاستمداران آمریکا نیز در جریان این مسائل هستند و بعد از واقعه یازده سپتامبر به دنبال بهانه ای برای حمله به کشورهای اسلامی بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هوشیاری امت اسلام می طلبد که انگشت اتهام را به سمت سیاستمداران غرب نشانه بگیریم و از هرگونه برخورد و اسطکاک پرهیز کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری توهین به قران کریم را توهین به همه ادیان آسمانی، مقدسات و ارزش ها خواند و بیان داشت: مسلمانان و مسیحیان باید در این راستا همسویی لازم را داشته باشند.

این استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: ما این گونه اقدامات را برنامه ای سیاسی برای بهم زدن رابطه پیروان ادیان آسمانی می دانیم و برای مقابله با آن باید هوشیارانه عمل کرد. /924/ت302/ع

ارسال نظرات