۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۶۱۷۶
آیت الله نمازی:

توطئه ها و سنگ اندازی غرب و استکبار جهانی، نمی تواند روند اسلام خواهی مردم دنیا را متوقف کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، جسارت و تعرض به قرآن کریم را محکوم کرد و گرایش و اقبال شدید به اسلام را یکی از عوامل مهم عصبانیت استکبار جهانی دانست.
آيت الله نمازي
آیت الله نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جسارت به قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر را محکوم کرد و توطئه های استکبار جهانی و آمریکا علیه اسلام را به دلیل موج بیداری اسلامی برخاسته از انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه سیاست نفی هرگونه سلطه جمهوری اسلامی ایران و سیاست زیاده خواهی نظام سلطه با هم در تضاد هستند خاطرنشان کرد: نظام سلطه و استکباری جهان، تنها مانع فراروی اهداف خود را اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران می دانند، از این رو سعی می کنند اسلام و انقلاب اسلامی را در افکار عمومی جهان متهم و تروریست معرفی کنند و از این طریق اهداف و نقشه های شوم خود را عملی سازند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه اسلام ناب محمدی امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متجلی و متبلور است ادامه داد: اگر نظام اسلامی ایران، همچون برخی کشورهای عربی از جمله عربستان و مصر بود، آنها با ما کاری نداشتند.

وی وقوع حادثه یازده سپتامبر در سال 80 را طراحی سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل دانست و با اشاره به دلایل ارائه شده برای این ادعا تصریح کرد: آنها در ابتدای وقوع این حادثه، انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه رفتند، بعد از مدتی کوتاه که دیدند رسوا می شوند از موضع ابتدایی خود عدول کرده و به سمت بن لادن رفتند.

وی با محکوم کردن ادعاهای واهی کشیش منحرف مسیحی و دعوت بی شرمانه وی جهت تعرض به قرآن کریم تصریح کرد: آنها در سالروز حادثه یازده سپتامبر می خواهند اسلام را ضد حقوق بشر، تروریست و خشن جلوه دهند و معرفی کنند تا هم بر جنایات خود سرپوش بگذارند و هم اهداف و نقشه های شوم خود را دنبال کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، تصریح کرد: اینها می خواهند اسلام را ضد حقوق بشر و تروریست و خشن جلوه دهند، اما همین موضوع خود عاملی است که جامعه جهانی انگیزه لازم را برای مطالعه این کتاب آسمانی پیدا کند و این مهم باعث خواهد شد که آنها تحت تاثیر معارف بلند وحی قرار گیرند.

آیت الله نمازی گرایش شدید به اسلام را یکی از عوامل مهم عصبانیت استکبار جهانی دانست و بیان داشت: طبق آمارهای ارائه شده سالانه در کشور آمریکا، حدود هشتاد هزار نفر به دین اسلام مشرف می شوند و این تهدید کمی برای آنها نیست، از این رو می خواهند جلوی سرعت روز افزون گرایش به اسلام را بگیرند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: دین اسلام با معنویت، نورانیت و معارف حقیقی و بلند خود، امروز محدود به کشور و منطقه خاصی نیست و آرام آرام به سمت تصرف افکار جهان به ویژه غرب در حال حرکت است و با اعجاز قرآن کریم، موانع، سنگ اندازی ها و توطئه های غرب، استکبار جهانی و صهیونیسم نیز نخواهد توانست سدی در برابر موج اسلام خواهی باشد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات