۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۸۶۱۱۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

عمق ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، با تأکید بر ارائه صحیح آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان گفت: عمق ارزش‌های دفاع مقدس باید تبیین و تشریح شود.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس، با تأکید برارائه صحیح آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه امروز گفت: عمق ارزش های دفاع مقدس باید برای نسل ها بازگو شود.

وی به دستاورد دفاع هشت ساله عاشورایی فرزندان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حمله رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی در حالی رخ داد که جمهوری اسلامی ایران آمادگی چنین جنگ سختی را نداشت.

حجت الاسلام نظری با بیان این که رژیم بعث عراق در آغاز جنگ در حمله به جمهوری اسلامی ایران پنج استان، 12 شهر و هزار 500 روستا را به تصرف خود درآورد، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار دو ابرقدرت جهانی از صدام حمایت همه جانبه می کردند و 55 کشور جهان به صورت رسمی از رژیم بعث عراق حمایت و نیز35 کشور نیز به طور مستقیم درجنگ علیه ایران اسلامی مشارکت داشتند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که در هشت سال تجاوز رژیم بعث عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران سازمان بین المللی تنها دو یا سه قطعنامه صادر شد، گفت: اما در تجاوز عراق به کویت تنها در چهار ماه 12 قطعنامه علیه صدام از سوی همین سازمان صادر شد که این نشان دهنده حمایت کامل سازمان های بین المللی ازرژیم بعث عراق بود.

حجت الاسلام نظری با اشاره به تبعیض آشکار نظام های بین المللی در برابر جمهوری س اسلامی ایران کاملاً در طول عمر سی ساله انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با تکیه به خداوند متعال ومدیریت پیامبر گونه امام راحل و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ی بحران ها به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کردند.

وی با بیان این که پایان هشت سال جنگ تحمیلی عزت و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه کشورمان بود، تصریح کرد: اما در مقابل چیزی جز خفت و ذلالت برای رژیم صدام و حامیانش نبود.

حجت الاسلام نظری با بیان این که دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی تنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کرد و این مسأله را نیز چندین باربه طور رسمی بیان کرده بودند، تصریح کرد: اما فرزندان ایران اسلامی و امام راحل نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این نظام الهی به دست دشمنان بیافتد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تأکید براین که هشت سال دفاع مقدس باید برای همه ی ما درس و عبرت بزرگی باشد، ادامه داد: در این دفاع مقدس درس های بسیار بزرگی نهفته است که اگر عمق آن شکافته شود می تواند درس های عبرت آموزی برای همگان داشته باشد.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که جنگ یک فرهنگ و جبهه ی عظیم حق علیه باطل بود، افزود: تاکنون تنها گوشه ای از حقایق جنگ بازگو شده و این ظرفیت عظیم در دفاع مقدس باید از دل آن استخراج شود و چراغ راه آینده نسل امروز جامعه ایرانی قرار گیرد./950/ت302/س
ارسال نظرات