۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۸۵۸۵۶
امام جمعه اهر:

خدمت به مردم اساس نظام و انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر گفت: دولتمردان بدانند که ایران اسلامی هرچه دارد به برکت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و پیروی از ولایت است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهر، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز در جمع مدیران و مسؤولان این شهر اظهار داشت: هرچه بیشتر به مردم خدمت کرده و رضایت‌ آنان را فراهم کنیم بزرگ‌ترین خدمت را به نظام و انقلاب انجام داده‌ایم.

امام جمعه اهر، با اشاره به خدمات دولت خدمتگزار به مناطق مختلف خصوصاً شهرستان اهر اظهار داشت: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ایجاد زیرساخت اکثراً در دولت نهم و دهم انجام شده که همه این‌ها نشان از توجه ویژه دولت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

حجت الاسلام حاجی‌زاده افتخار دولت دهم را توجه به ارزش‌های والای دینی و اسلامی عنوان کرد و خواستار تلاش بیشتر مسؤولان در خدمت رسانی بیشتر به مردم شد.

وی با اشاره به این که عده‌ای مغرضانه و با اهدافی انحرافی سعی در تضعیف دولت و کم‌رنگ کردن خدمات صادقانه دولتمردان را دارند، اظهار داشت: تضعیف دولت حرام است و انتقاد با حرکات مغرضانه تفاوت دارد، باب انتقاد همیشه باز بوده؛ اما نباید به بهانه انتقاد از دولت خدمات صادقانه دولتمردان و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببریم.

حجت الاسلام حاجی‌زاده تأکید کرد: دولتمردان در سال همت مضاعف و کار مضاعف خدمت به مردم و تحقق اهداف والای انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و بدانند ایران اسلامی هرچه دارد به برکت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و پیروی از اهداف والای نظام و تبعیت از ولایت است.

وی گفت: دولت از دیگر برنامه‌های کاری خود را خدمت به محرومان مبارزه با فساد اشتغال، قانونمندی را قرار دهد، خدمتگزاری به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای مسؤولان است.

حجت الاسلام حاجی‌زاده مردم را ولی نعمتان انقلاب و صحنه گردانان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی دانست./935/پ202/س
ارسال نظرات