۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۵۲۴۰
امام جمعه اهر:

دستاورد‌های نظام اسلامی به برکت ولایتمداری مردم است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: دولتمردان بدانند هرچه داریم به برکت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و تبعیت از ولایت است.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهر، حجت ‌الاسلام جواد حاجی ‌زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، امروز در جمع مردم و مسؤولان شهرستان اهر اظهار داشت: خدمتگزاری بزرگ‌ترین افتخار برای مدیران در رفع مشکلات مردم است.

وی خواستار توجه جدی مسؤولان نسبت به بهبود وضع معیشتی مردم شد و خاطر نشان کرد: بایستی دولت برنامه‌های کاری خود را خدمت به محرومان، مبارزه با فساد، اشتغال و قانونمندی قرار دهد.

حجت الاسلام حاجی زاده حب ریاست را عامل سقوط از فضایل انسانی دانست و گفت: دولتمردان در سال همت مضاعف و کار مضاعف خدمت به مردم و تحقق اهداف والای انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با تاکید بر این‌که باید قدر مردم را دانست، خاطر نشان کرد: مسؤولان بدانند ایران اسلامی هرچه دارد به برکت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و پیروی از اهداف والای نظام و تبعیت از ولایت است.

امام جمعه اهر در ادامه با تبریک هفته دولت خواستار توجه به مبانی عدالت‌ و خدمت به مناطق محروم شد و ادامه داد: عده‌ای مغرضانه و با اهدافی انحرافی سعی در تضعیف دولت و کم‌رنگ کردن خدمات صادقانه دولتمردان دارند.

وی با تاکید بر این‌که تضعیف دولت حرام است، تصریح کرد: انتقاد با حرکات مغرضانه تفاوت دارد، باب انتقاد همیشه باز بوده اما نباید به بهانه انتقاد از دولت خدمات صادقانه دولتمردان و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سووال ببریم.

حجت الاسلام حاجی ‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان درصدد به انحراف کشاندن راهپیمایی روز قدس هستند، اظهار داشت: با وجود تبلیغات سوء دشمنان، ملت ایران پر شورتر از سال ‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهد داشت./935/پ202/س
ارسال نظرات