۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۸۴۷۳۸
برای نخستین بار؛

کتاب خاطرات شهدای مداح مازندران تدوین و چاپ شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از تدوین و چاپ کتاب خاطرات شهدای مداح استان خبر داد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از تدوین و چاپ کتاب خاطرات شهدای مداح برای نخستین بار در استان خبر داد.

وی شناسایی و تجلیل از ایثارگری ها و فداکاری های مداحان تأثیرگذار استان در هشت سال دفاع مقدس که استفاده از مداحی های ارزشمند آنان در تقویت ایمان و روحیه نشاط رزمندگان نقش بسزایی داشته است، از مهمترین اهداف تهیه و تدوین این کتاب عنوان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: نویسنده این کتاب ارزشمند حوزه دفاع مقدس از دی ماه سال گذشته با حضور مستقیم در جمع خانواده این شهدا و دیدار و مصاحبه با آنان، زندگی نامه و خاطرات این شهدا را تدوین و با همکاری این اداره کل به چاپ رسانده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به به این که کتاب خاطرات شهدای مداح مازندران به تعداد دو هزار نسخه در قطع وزیری تهیه و چاپ شده است، تصریح کرد:  قرار است این کتاب امسال در یادواره شهدای مداح این استان در بین مداحان و شعرای مذهبی توزیع شود.

وی ادامه داد: کانون مداحان استان مازندران از ابتدای امسال با اعتباری ویژه تهیه و چاپ کتاب هایی در حوزه مداحی را آغاز کرده است  که چاپ و تهیه شهادتنامه، ولادتنامه، چاوشی نامه و مدایح، از جمله این اقدامات است./950/پ202/ص
ارسال نظرات