۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۸۳۹۳۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا:

پاسخگویی به شبهات دینی رسالت تبلیغی روحانیان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اعتقادات جوانان، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای مبلغان است تا با پاسخگویی به شبهات موجود آنها را از توطئه دشمنا‌ن آگاه سازند.
تبليغ
حجت‌الاسلام اسکندر ملائکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا، امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: شانزده روحانی غیربومی و پانزده روحانی بومی مبلغ در ماه رمضان به مساجد شهرستان و روستاهای همجوار برای پاسخگویی به شبهه‌ها، احکام، فریضه‌های دینی و نیازهای فرهنگی و مذهبی مردم اعزام شدند.

وی با اشاره به نقش مبلغان در توسعه و ترویج دین مبین اسلام و تقویت فرهنگ دینی جامعه افزود: مبلغان باید با پرداختن به مسائل و احکام مورد نیاز مردم به‌ویژه در ماه رمضان زمینه ارتقای فرهنگ دینی و معرفتی آنها را فراهم کنند.

حجت الاسلام ملائکی تقویت نظام جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین وظایف مبلغان دینی دانست و تصریح کرد: مبلغان باید برای استحکام بخشیدن به پایه‌های نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با تأکید بر بیان سخنان وحدت آمیز در منابر و خطابه ها گفت: بررسی اوضاع فرهنگی جامعه و پاسخگویی به شبهه‌های جدید قشر جوانان از جمله مسائلی است که مبلغان دینی باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اعتقادات جوانان، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای مبلغان است تا با پاسخگویی به شبهات موجود آنها را از توطئه دشمنا‌ن آگاه کنند.

حجت الاسلام ملائکی به فعال بودن 85 مسجد در آستارا اشاره کرد و گفت: غبارروبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده است و مردم به‌ویژه جوانان مشتاقانه در این امر مشارکت دارند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در ایام ماه مبارک رمضان در آستارا اظهار داشت: در این ماه برنامه‌های متنوع محفل انس با قرآن، بیان احکام، همخوانی قرآن و کلاس تفسیر با محوریت قرآن کریم انجام می‌شود .

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان توجه ویژه‌ای به تأمین نیازهای تبلیغی مساجد روستاهای این شهرستان مرزنشین از نظر تأمین روحانی و آموزشیاران دینی می‌شود./950/پ202/س
ارسال نظرات