۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۳۶۹۲
عضو خبرگان رهبری:

افشاگری سید حسن نصرالله، رژیم صهیونیستی را ‌زمین‌گیر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به افشاگری سید حسن نصرالله درباره ترور رفیق حریری گفت:‌ افشا‌‌گری دبیرکل حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را در دنیا رسوا و زمین‌گیر کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته بهشهر با گرامی‌داشت سالروز جنگ سی و سه روزه لبنان با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لبنان، فلسطین و حماس به واسطه ایران و رهبری مقتدانه امام راحل و رهبر فرزانه جایگاه رفیعی ‌به دست آورده اند و در بین جامعه عرب پیش قراول هستند.

وی افزود: روز مقاومت اسلامی روز بزرگی برای فلسطین و حماس و روز ایستادگی آنان در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری اضافه کرد: دشمن در منطقه فلسطین همواره در پی ایجاد اختلاف در بین مسلمانان بوده است؛ اما گاهی حماس و لبنان اجازه این عمل را به آنها نداد و آنان را به زانو در آورده اند.

خطیب جمعه بهشهر خاطر‌نشان کرد: دیگر لبنان حیات خلوت و استراحت استکبار و ایادی کفر نیست؛ بلکه با استقرار فرزندان آموزش دیده دینی اکنون در این سرزمین احکام الهی و اسلامی در حال گسترش است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تأکید کرد: دیگر زمان باج‌خواهی و قداره‌کشی‌های استکبار و آمریکا در جهان به پایان رسیده و استکبار باید با همه قدرت و ابهت خود زمین گیر شود و در این راستا همه مسلمانان علیه استکبار قیام خواهند کرد.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله در افشاگری دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور رفیق حریری و جنایت های این رژیم با همکاری آمریکا در جهان، خاورمیانه و لبنان و غزه خوب عمل کرده است و این چهره سیاسی عربی توانست بار دیگر اسلام را در جهان سرافراز کند و رژیم صهیونیستی را در دنیا رسوا و زمین گیر کرد.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی بیان داشت: علی (ع) مظهر تمام کمالات الهی است و باید این مسأله و به خصوص علم، عدالت و مبادرت به وحدت اسلامی این امام بزرگوار در منابر و سخنرانی ها مورد توجه بیشتر مبلغان و روحانیان قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید در این ماه خوب خدا با تقوای الهی عمل صالح آخرت خود را تضمین و بیمه کنیم و خود را از شر وسوسه های شیطانی در امان نگه داریم تا سعادتمند شویم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تصریح کرد: وحدت اسلامی جزء لاینفک نظام و انقلاب ما است و مسؤولان نباید برای رسیدن به مطامع خود وحدت ملی را مورد تهاجم و حمله قرار دهند و یا این‌که این مسأله را نادیده بگیرند./950/پ202/س
ارسال نظرات