۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۸۳۶۶۱
مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف:

طرح موقوفه افطاری در سراسر کشور ایجاد شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خواستار ایجاد طرح موقوفه افطاری توسط واقفین خیر‌اندیش در سراسر کشور شد.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی گفت: از مبلغان و امت اسلامی می‌خواهم تا با هدف اتحاد و انسجام صفا و یکدلی را در میان امت اسلام و پاداش اخروی را برای خود به ارمغان آورند.

وی اذعان داشت: انتظار است سنت افطاری دادن و ایجاد موقوفه‌ای برای افطاری در سرار کشور به صورت گروهی احیا شود.

مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از مبلغان دینی خواست تا با زمینه سازی فرهنگی بستر ایجاد موقوفه افطاری را در محل تبلیغ ایجاد کرده تا هر ساله مردم در دور یک سفره نشسته و افطار کنند.

حجت‌الاسلام رضوی از برکات موقوفه افطاری را ایجاد همبستگی دانست و اظهار داشت: با نشستن خانواده‌ها در کنار سفره در موقع افطار تبسم فرشتگان آسمان معطوف به این سفره‌ها شده و ثواب این افطاری نثار کسانی می‌شود که در ایجاد این موقوفه تلاش کرده‌اند.

وی بیان داشت: مردم می‌توانند با مراجعه با ادارات کل اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور اقدام به وقف موقوفه افطاری کنند و جزو نخستین کسانی باشند که در این راه خیر گام برداشته‌اند.

مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه افطاری‌ دادن سیره بزرگان و ائمه معصومین(ع) است گفت: یکی از سیره‌های امام خمینی نیز این موضوع بود که رهبر معظم انقلاب هم بر این امر مبادرت دارند./917/د102/ص


ارسال نظرات