۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۸۳۲۲۹
استاد حوزه علمیه تبریز:

خبرنگاران با ایجاد نهضت خبری‌، امپراطوری رسانه‌ای استکبار را متزلزل کنند‌

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه تبریز بر ایجاد نهضت خبری فراگیر از سوی خبرنگاران برای متزلزل کردن قدرت امپراطوری رسانه ای نظام استکبار تأکید کرد.
خبرنگاران با ایجاد نهضت خبری‌، امپراطوری رسانه‌ای استکبار را متزلزل کنند‌میکائیل جمال پور، استاد حوزه علمیه و دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا‌ گفت: وجود خبرنگاران در جامعه از ضروریات اساسی فرهنگی و اطلاعاتی محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه تبریز با تأکید بر ضرورت تحقق عدالت اطلاعاتی اظهار داشت: وجود خبرنگاران متعهد و طیفی از نیروهای فرهنگی در جامعه سبب انتقال اطلاعات به پیکره جامعه می شود.

وی افزود: دنیای فعلی در عصر حاضر به شدت از فقر اطلاعاتی رنج می برد و رفع آن در راستای تحقق عدالت اطلاعاتی از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی با تاکید بر ایجاد نهضت خبری فراگیر از سوی خبرنگاران ابراز داشت: خبرنگاران با ایجاد این نهضت خبری در راستای متزلزل کردن قدرت امپراطوری رسانه ای نظام استکباری اقدام کنند‌.

این استاد دانشگاه از خبرنگاران به عنوان اعضای ارتش اطلاعاتی، فرهنگی؛ علمی و هنری نظام اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: دشمن امروز به جای گلوله های سربی با قلم و امواج صوتی به جنگ نظام اسلامی آمده است و خبرنگاران باید با افزایش بصیرت خبری و تقویت روحیه حرفه‌ای، حضور خود را در عرصه اطلاعاتی و رسانه ای جهان تقویت کنند.
 
وی ادامه داد:‌ خبرنگاران با تشکیل تیم‌های خبرنگاری و نویسندگی و توسعه کمی و کیفی سایت‌های ارزشی و حضور فعال در فضای مجازی دشمنان را مأیوس کنند.

جمال پور در پایان ‌اظهار امیدواری کرد که مسؤولان و آحاد جامعه قدردان زحمات طاقت فرسا و سنگین خبرنگاران باشند./949/ت302/س
ارسال نظرات