با حضور آیت الله اعرافی صورت گرفت؛
برگزاری سومین جلسه حضوری شورای معاونان حوزههای علمیه بعد از شرایط جنگی
سومین جلسه شورای معاونان حوزههای علمیه سراسر کشور در سال ۱۴۰۵، با حضور آیتالله علیرضا اعرافی، مدیر حوزههای علمیه برگزار شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سومین جلسه شورای معاونین حوزههای علمیه سراسر کشور در سال ۱۴۰۵، با حضور آیتالله علیرضا اعرافی، مدیر حوزههای علمیه برگزار شد.
در این جلسه محورهای گوناگونی مرتبط با وضعیت علمی، فرهنگی و تبلیغی حوزهها، از جمله مسائل مربوط به طلاب، اساتید و مبلغان مورد بررسی قرار گرفت.
آیتالله اعرافی در سخنان آغازین جلسه ضمن تقدیر از تلاش معاونین و مدیران، بر ضرورت حضور در میدان و اولویت تبیین و مقابله با جنگ شناختی دشمن با محوریت قرارگاه بلاغ مبین همچنین برنامهریزی منسجم برای رشد علمی و تربیتی طلاب تأکید کرد و خواستار ارتقای کیفی برنامه ها و گسترش ارتباط حوزه با جامعه شد.
در ادامه، هر یک از معاونین حوزههای علمیه گزارشی از فعالیتها، طرحها و برنامههای در حال اجرا در بخشهای تبلیغی، فرهنگی-تبیینی، آموزشی، پژوهشی و ... ارائه کردند.
همچنین، موضوع افزایش تعامل میان بخشهای مختلف مرکز، بهرهگیری از ظرفیتهای فضای مجازی برای تبلیغ دینی، و طراحی برنامههای جهت ارتقاء کمی وکیفی اعزام مبلغین و حل چالشها از جمله مباحث مهم مطرحشده در جلسه بود.
ارسال نظرات