۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۸۱۴۰۴
فرماندار خوی:

نیمه شعبان، بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار ویژه شهرستان خوی در جلسه شورای اداری این شهرستان، نیمه شعبان را بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه دانست.
غلامحسين عماري، معاونت استاندار و فرماندار خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، غلامحسین عماری، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، روز گذشته در جلسه شورای اداری، با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح انسداد مرزی در این شهرستان اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی با همت مضاعف آماده حفاظت از کیان نظام جمهوری اسلامی هستند و ما بیش از گذشته شاهد امنیت پایدار در مرزهای این منطقه هستیم.

رییس شورای تأمین شهرستان خوی افزایش ثروت و قدرت نامشروع، رانت خواری، بی عدالتی، کاهش اعتماد عمومی، تمایل به قانون گریزی، افزایش فاصله طبقاتی، هدر رفتن منابع ملی و همچنین کاهش امید ملی و امنیت عمومی را از جمله آثار سیاسی قاچاق کالا عنوان و اظهار امیدواری کرد: با اجرای کامل طرح انسداد مرزها سلامت تجارت و اقتصاد کشور تضمین می شود.

اعزام بیش از 1500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

وی در ادامه با تقدیر از اقدام فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی در اعزام بیش از 1500 نفر از برادران و خواهران بسیجی و غیر بسیجی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور تصریح کرد: تمامی ارگان ها و نهادهای دولتی لازم است با تمام توان همکاری های لازم را در اعزام علاقه مندان برای بازدید از مناطق عملیاتی داشته باشند.

نیمه شعبان، بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه

فرماندار ویژه شهرستان خوی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش امید و نشاط در میان مردم ‌بویژه جوانان و همچنین ارتقای مشارکت اجتماعی در جامعه را از ضروریات جامعه اسلامی و از تأکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان و خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، اعیاد شعبانیه بویژه عید نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط آور معنوی و شور و حال مذهبی در سراسر کشور است که لازم است امسال باشکوه تر از سال های گذشته اعیاد اسلامی و جشن های ملی با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب به اعضای بسیجی هیأت های علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور اظهار داشت: اگر می خواهیم در سال همت مضاعف با پیشرفت همه جانبه روبرو شویم لازم است مسؤولان، روحانیان و دانشگاهیان، جامعه را به سمت امید پیش ببرند و از پیشرفت ها و توانمندی های خود، مردم را بیشتر آگاه کنند.

طرح هدفمند کردن یارانه ها، یک ضرورت است نه اختیار

رییس شورای اداری شهرستان خوی در پایان با تأکید به اطلاع رسانی اعضای شورای اداری در خصوص طرح هدفمند کردی یارانه ها تصریح کرد: در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها ما مخیر نیستیم بلکه موظف به انجام آن هستیم و امروز لازم است اقتصاد دولت از وابستگی به نفت خارج شود و این اتفاق با عمل به هفت بسته اقتصادی دولت که اولین و مهمترین آن بسته هدفمند کردن یارانه ها است، محقق می شود.

گفتنی است، در پایان جلسه از علی نژاد ریاست شرکت برق و عظیم خانی ریاست تربیت بدنی شهرستان خوی به عنوان دو دستگاه نمونه این شهرستان تجلیل شد./938/پ201/ص
ارسال نظرات