۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۱۰۵۸
رییس آموزش و پرورش سردشت:

جامعه فرهنگی در دفاع از حریم انقلاب الگویی تمام عیار است

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، هفتاد ایثارگر منطقه سردشت دزفول با حضور رییس آموزش و پرورش این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
آموزش و پرورش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هفتاد ایثارگر سردشت دزفول، روز گذشته همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) از سوی اداره آموزش و پروش این منطقه مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مراسم که با حضور خانواده های ایثارگران در سالن اجتماعات ایثار سردشت برگزار شد، از چهار آزاده، هفت جانباز، 21 خانواده شهید و 38 رزمنده با اهداء لوح تقدیر و هدایایی دیگر از رشادت ها و ایثارگری های آنان تجلیل شد.

غلامرضا نصر الله رییس آموزش و پرورش سردشت در این مراسم، با تبریک اعیاد شعبانیه، از جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تقدیر و هدف از برگزاری این آیین را ارج نهادن به زحمات و فداکاری های آنان عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: جامعه فرهنگی هم در سنگر تعلیم و تربیت و هم در سنگر دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همواره الگویی نمونه و تمام عیار به حساب می آیند.

رییس آموزش و پرورش سردشت در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی این شهرستان از فداکاری های آنان یاذ کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات