۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۸۰۹۷۶
امام جمعه موقت اهواز:

فعالیت فرهنگی بهترین ابزار مقابله با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز فعالیت های فرهنگی را بهترین ابزار مقابله با دشمن و خنثی سازی توطئه های شوم آنان دانست.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز شب گذشته در آیین افتتاح بنیاد فرهنگی و مذهبی باران اندیمشک با بیان این که انقلاب اسلامی، انقلابی مبتنی بر دین مبین اسلام است، خاطر نشان کرد: احیای حاکمیت ارزش ها در این مرز و بوم ثابت کرد، امروز دنیا تشنه دین مبین اسلام و فرهنگ متعالی آن است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه ابراز داشت: به دلیل منطبق بودن اسلام با فطرت و عقل بشر، هر چه بیشتر به سراغ آن برویم بیشتر به این دین و فرهنگ ارزشی علاقمند می شویم.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: ایران اسلامی در برهه کنونی بیش از هر چیز به همدلی، اتحاد، وحدت، اخلاص و دلسوزی نیاز دارد و با اهتمام جدی در این خصوص می توانیم شاهد آبادانی مساجد، برپایی باشکوه نماز جماعت، ریشه کن کردن اعتیاد و پیشبرد مصالح مردم باشیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تلاش دشمن در راه اندازی جنگ نرم و فعالیت سایت ها، خبرگزاری ها و شبکه های ماهواره ای وابسته به غرب برای دور کردن مردم از ارزش های واقعی، اظهار داشت: با فعالیت های فرهنگی، تکیه بر باورهای دینی و آگاهی بخشی به خانواده ها می توان در برابر توطئه های دشمن ایستاد و از رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت./945/پ202/ص
ارسال نظرات