۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۸۰۵۸۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بصیرت دینی مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شوم آنها خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران بصیرت دینی و تقوای الهی را لازمه جامعه بسیجی برای مقابله با نظام‌های استکباری دانست.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که بسیج در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده است با تکیه بر ایمان، ایثار و فداکاری توانسته قله‌های رفیع آن عرصه را فتح کند، گفت: بر همین اساس اگر بخواهیم کشوری آباد و پیشرفته داشته باشیم ناگزیریم با یک بسیج عمومی از توان و استعدادهای همه اقشار جامعه در عرصه‌های مختلف علمی و سازندگی بهره گیریم.

وی با اشاره به این که بسیج در همه عرصه‌ها تقوا را محور فعالیت خود قرار داده است، افزود: تقوا محوری ویژگی برجسته بسیج است که این باید در قالب طرح‌های نشاط و تعالی به نسل های جامعه اسلامی منتقل شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به ضلالت و گمراهی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: افزایش بصیرت دینی بسیجیان مهم‌ترین سلاح برای مقابله با ضد ارزش‌ها و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام ولایی از همه توان خود استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: همه ما باید برای عبور از این فتنه و بحران ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

وی بصیرت دینی و تقوای الهی را لازمه جامعه بسیجی برای مقابله با نظام های استکباری دانست و بیان داشت: بصیرت دینی مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شوم آنها خواهد شد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید براین‌که بسیجیان این مرزوبوم از همه توان خود برای خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی بهره خواهند گرفت، افزود: استکبار جهانی امروز از بسیج میلونی ملت ولایت‌مدار ایران در هراس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه طرح هجرت بسیج سازندگی سپاه در کشور گفت: طرح هجرت بهترین اقدام برای تربیت مدیران آینده کشور است./950/پ202/س
ارسال نظرات