۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۸۰۵۳۲

دوره‌های کوتاه مدت معارف مهدویت در گلستان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ آموزش دوره‌های کوتاه مدت معارف مهدویت همزمان با آغاز فصل تابستان در استان گلستان آغاز شد.
دوره مهدويت
حسن علوی پور، جانشین مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، از آغاز به کار آموزش دوره های کوتاه مدت معارف مهدویت همزمان با آغاز فصل تابستان در استان خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با حضور کارشناسان مهدویت در 16 جلسه و 13 سرفصل برگزار می شود.

وی با بیان این‌که این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و تخصصی است، افزود: در این دوره آموزشی از استادان مجرب مرکز تخصصی مهدویت قم جهت برگزاری دوره بهره‌گیری خواهد شد.

جانشین مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستان، با بیان این‌که در تابستان امسال سه دوره کوتاه مدت معارف مهدویت در استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این دوره های آموزشی با حضور دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم برگزار می شود.

علوی‌پور ضرورت طرح مباحث مهدویت و کلیات امامت، امام مهدی‌(عج) در یک نگاه، دوران غیبت حضرت امام مهدی(عج) در آئینه قرآن و روایات و امام مهدی در نگاه اهل سنت را بخشی سر‌فصل‌های این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی همچنین غیبت امام زمان(عج) و علل آن، ملاقات و طول عمر حضرت، انتظار، شرایط و علایم ظهور، ظهور و اهداف حکومت جهانی حضرت، برنامه های حکومت جهانی حضرت، دستاوردها، قلمرو و مدت حکومت حضرت و آسیب شناسی مباحث مهدویت را از دیگر سرفصل‌های این دوره آموزشی اعلام کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات