۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۸۰۵۳۱

نخستین همایش تجلیل از خادمان امام زمان در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول انتشارات مسجد مقدس جمکران قم در مازندران از برگزاری نخستین همایش تجلیل از خادمان امام زمان (عج) دراستان خبرداد.
حضرت مهدي موعود (عج)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علیرضا محسنی، مسؤول انتشارات مسجد مقدس جمکران قم در مازندران، امروز در حاشیه نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب مازندران در ساری به خبرنگاران گفت: نخستین همایش تجلیل از خادمان امام زمان (عج) چهارشنبه 23 تیرماه در ساری برگزار می شود.

وی با بیان این‌که این همایش در آستانه میلاد با سعادت امام زمان (عج) و اعیاد شعبانیه برگزار می شود، افزود: نخستین همایش تجلیل از خادمان امام زمان‌(عج) درمازندران با حضور حجت الاسلام احمدی، مسؤول انتشارات مسجد مقدس جمکران در سالن اجتماعات هلال احمر ساری برگزار می شود.

محسنی با بیان این‌که این همایش جهت تجلیل از برگزار کنندگان نمایشگاه صبح امید ویژه میلاد حضرت مهدی موعود (عج) که تاکنون 313 مورد برگزار شده است؛ خواهد بود ادامه داد: در این همایش شخصیت‌های برجسته فرهنگی استان نیز حضور خواهند داشت.

وی ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و آشنایی بیشتر نسل جوان با آموزه های دینی و اعتقادی را از مهمترین اهداف برگزاری همایش تجلیل از خادمان امام زمان‌(عج) دانست و تصریح کرد: تاکنون نمایشگاه‌های صبح امید و فرهنگ مهدویت در 313 مسجد از 616 مسجد مزین شده به نام مبارک امام زمان‌(عج) برگزار شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات