۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۷۹۹۲۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نمونه کشوری شناخته شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این شورا در سال گذشته به عنوان نمونه استانی در کشور شناخته شد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي


حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سال گذشته در بین استان‌ها به عنوان نمونه کشوری شناخته شد.

وی خاطر نشان کرد: این عنوان در سایه تلاش های شبانه روزی و برنامه ریزی هدفمند و فرهنگ ساز این شورا در مناسبت های مختلف مذهبی، انقلابی و ملی حاصل شده است.

حجت الاسلان تقی زاده با تأکید بر کیفی‌نگری در فعالیت های فرهنگی و مذهبی گفت: بزرگداشت شعائر اسلامی به عنوان رسالت اصلی این شورا با همکاری مجمع نمایندگان عضو این شورا و نهادهای مردمی و دولتی فعال در حوزه فرهنگ و معارف دینی استان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر گسترش فعالیت های مردمی و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف برای پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی در مناسبت‌های مذهبی به صورت مردمی همواره با نتایج مطلوب و تأثیرگذاری در استحکام آرمان های انقلاب اسلامی در دراز مدت همراه بوده است.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه بر انسجام و هماهنگی نهادهای فرهنگی و دینی در برنامه های مذهبی تاکید کرد و گفت: پرهیز از موازی کاری و حرکت در جهت برنامه های ابتکاری برای ترویج ارزش های دینی ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به برنامه های نهادهای مردمی و فرهنگی استان در سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت گفت: اهداف تمامی این فعالیت‌ها تبیین و ترویج فرهنگ انتظار و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی موعود(عج) است./۹۳۵/پ202/س

ارسال نظرات