۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۷۹۵۵۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ارتش آماده مقابله با هرگونه توطئه صهیونیسم بین‌المللی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان با صدور پیام مشترکی اعلام کردند: ارتش آماده مقابله با هر گونه توطئه و ترفند استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و روح‌الله قهرمانی‌ چابک استاندار گیلان، با صدور بیانیه مشترکی به مناسبت روز ارتش اعلام کردند:  29 فروردین روز تجلیل از حماسه‌ آفرینی‌ها و ایثارگری‌های سلحشوران نیروی زمین ارتش در جبهه‌های شرف و شهادت در صحنه‌های آزادگی برای حفظ کیان اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از عنایات الهی و با رهبری داهیانه و خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) با بیش از 30 سال حضور مقتدرانه با بهره‌گیری از نیروهای دلسوز، توانمند و متخصص و بهره‌گیری از آموزش‌های لازم، جدید، تجهیز، نوآوری و دستیابی به امکانات و وسایل دفاعی و نظامی به نیروهای قدرتمند و عزتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش همواره آماده دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی و مقابله با هر گونه توطئه و ترفند استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.

این بیانیه می افزاید: ارتش بزرگ ایران مایه سربلندی و افتخار ملت عظیم و مسلمان ایران و خار چشم دشمنان است و بدون تردید ارتشی که بر اساس دینداری، اخلاق‌مداری و کارایی تشکیل شده و ملت را سرمایه اصلی خود می‌داند، قادر است در تمام عرصه‌های مدیریتی، سازندگی و دفاعی مدافع راستین نظام مبتنی بر ولایت فقیه و حامی مستضعفان باشد.

استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان در بخشی دیگر از بیانیه آورده‌اند: ارتش یادگار رهبر فرزانه عالم تشیع و فرمانده بزرگ ارتش است، آن بزرگمردی که واژه مقاومت ایثار و فداکاری را در زوایای قلب و اندیشه مسلمانان جهان حک کرد و به آنان آموخت که در اوج رشادت و تا مرز شهادت، سربازان فریادگر اسلام ناب محمدی باشند.

این بیانیه افزوده است: امیدواریم در سال همت و کار مضاعف همواره در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی موفق و سرافراز باشید./950/د 102/س
ارسال نظرات