۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۹۳۹۶
آیت الله مقتدایی:

اقدمات دولت نهم در تامین اجتماعی بسیار ارزشمند است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ارزش اقداماتی که در این دولت نهم در عرصه بیمه تأمین اجتماعی انجام شده مساوی یا بیشتر از ارزش کارهایی است که قبلا انجام شده است.
آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، ظهر امروز در دیدار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: سازمان تأمین اجتماعی خدمات خوبی انجام داده است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی برای حمایت از مستضعفین از سوی این سازمان صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: سازمان تامین اجتماعی در عرصه بیمه اقدامات خوبی در دولت نهم انجام داده است و ارزش اقداماتی که در این دولت انجام شده شاید مساوی یا بیشتر از ارزش کارهایی است که سازمان قبلا انجام داده است.

آیت الله مقتدایی اظهار داشت: بیمه شدن کسانی که در زمینه صنایع دستی و قالی‌بافی اشتغال دارند به نظام بیمه از کارهای بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه کسانی که نیازمند هستند اگر زیر پوشش بیمه قرار بگیرند آرامش پیدا خواهند کرد، تأکید کرد: شما باید کار خود را جهاد فی‌سبیل‌الله بدانید و بدانید که حمایت از نیازمندان و محرومان عبادت است و افتخار کنید که در این سازمان به محرومان خدمت‌رسانی می‌کنید.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: با نیت خالصانه و برای تقرب به خدا، سر کار حاضر شوید و و سعی کنید با تکریم و تجلیل با ارباب رجوع برخورد کنید.

آیت الله مقتدایی ابراز داشت: اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان تامین اجتماعی در استان قم مورد تأیید و قابل توجه است که مهم‌ترین آن احداث بیمارستان تامین اجتماعی است.

مدیر حوزه‌های علمیه تاکید کرد: باید عنایت ویژه‌ای شود که این بیمارستان که به نام امام رضا(ع) است به اتمام برسد، این بیمارستان باید هر چه زودتر در استان قم راه‌اندازی شود و خلأ این بیمارستان در استان قم احساس می‌شود./919/پ202/ص
ارسال نظرات