۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۸۷۳۰
با حضور رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛

فاز اول طرح ساماندهی گلزار شهدای ارومیه افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از افتتاح فاز اول طرح ساماندهی گلزار شهدای ارومیه با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد.
گلزار شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مهدی فعال، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در نشست خبری با اشاره به این مطلب افزود: فاز اول این طرح که ساماندهی 2 هزار مزار و کف‌سازی معابر را شامل می شد پاییز 88 به پایان رسیده است که همزمان با سفر هیات دولت به این استان افتتاح می شود.

فعال خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه شامل احداث حسینیه شاهد، کتیبه و یادمان شهید باکری و فاز سوم نیز محوطه‌سازی و دیوارکشی گلزار شهدای ارومیه است که با تصویب در دور سوم سفر اجرایی می شود.

بنابر اظهار معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، رئیس جمهور کشورمان در برنامه های سفر به این استان، 9 نشان ملی ایثار را به والدین شهدای تک فرزند آذربایجان ‌غربی اعطا می کنند.

وی اضافه کرد: قهرمان قربانی، دختر نوبخت، دلشاد دربندی، زینب امام، زینال علیزاده، عبدالله تنمنده، راضیه‌خانم محمدزاده، حمید ابراهیمی و فریدون غایبی از جمله افرادی هستند که از دست رئیس‌جمهور نشان ملی ایثار دریافت می‌کنند./936/پ202/ص
ارسال نظرات