۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۸۶۶۴

کتابخانه‌های دیجیتال در حوزه‌های خواهران راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ معاون اداری مالی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از راه‌اندازی کتابخانه‌های دیجیتال در تعدادی از مدارس علمیه خواهران کشور خبر داد.
کتابخانه‌های دیجیتال در حوزه‌های خواهران راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، اصغر عبدالهی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این مرکز و مرکز هماهنگی و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه مرکز هماهنگی و ترویج فعالیت‌های قرآنی در نظر دارد تا تعداد 100 کتابخانه دیجیتال با تجهیزات کامل در حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد نماید.

وی زمینه فعالیت این کتابخانه‌های دیجیتال را علوم انسانی، فرهنگی، علمی، دینی، قرآنی و ... عنوان کرد و یادآور شد: حداقل فضای این کتابخانه‌ها 80 مترمربع خواهد بود و مدارس علمیه‌ای که در حال حاضر واجد این فضا هستند،‌ در اولویت راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال قرار دارند.

معاون اداری مالی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران هدف از راه‌اندازی این کتابخانه‌های دیجیتال را تجهیز مدارس علمیه خواهران به فناوری‌های نوین آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: یکی از مزایای کتابخانه‌های دیجیتال اشغال فضای کمتر و دسترسی سریع‌تر است.

وی با اشاره به مشکلات طلاب برخی از مدارس علمیه خواهران در استفاده از کتب معتبر و مفید اضافه کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های دیجیتال زمینه را برای دسترسی بیشتر طلاب به منابع پراستفاده و آموزش و تحقیق عمیق‌تر فراهم می‌کند./917/د102/ص
ارسال نظرات