۱۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۷۸۳۶۱
با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی؛

شماری از طلاب کشور جمهوری آذربایجان معمم شدند

خبرگزاری رسا ـ طی مراسمی با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی شماری از طلاب غیرایرانی از کشور جمهوری آذربایجان در قم مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت شدند.
عمامه گذاري/آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عمامه گذاری شماری از طلاب غیرایرانی، شب‌گذشته با حضور حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) قم برگزار شد.

در این مراسم شماری از طلاب از کشور جمهوری آذربایجان به دست حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت شدند.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت پوشیدن لباس روحانیت اظهار داشت: این لباس بسیار مقدس است و طلاب ملبس باید تمام تلاش خود را برای حفظ شان و جایگاه روحانیت به کار ببندند.

 این مرجع تقلید خطاب به طلاب غیرایرانی در این مراسم تاکید کرد: امیدواریم با پوشیدن این لباس مقدس، سرباز واقعی حضرت ولی عصر(عج) باشید و مردم را به خیر، صلاح، ایمان، پاکی و تقوا دعوت کنید.

همچنین در این مراسم اسکندر حسین زاده، مسؤول مؤسسه فرهنگی تبلیغی راه حق گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی طلاب غیرایرانی ارائه کرد و اظهار داشت: طلاب کشور جمهوری آذربایجان در حوزه علمیه قم در مباحث علمی، همدلی و همکاری بسیار خوبی با همدیگر دارند و هم‌اینک از طلاب ممتاز و برتر شناخته می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: این گروه از طلاب که امروز مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت شدند به زودی برای تبلیغ معارف دینی به جمهوری آذربایجان اعزام و به مدت یکسال در شهر خود به فعالیت خواهند پرداخت./917/پ202/ص
ارسال نظرات