۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۸۳۴۸
مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان:

باید برای پیشبرد کارها به رایزنی و پیگیری پرداخت

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان از کارکنان این مرکز خواست محدودیت‌های کاری را رعایت نمایند و در ادامه پیشبرد کارها را مشروط به رایزنی و پیگری آن دانست.
حجت الاسلام اكبر فرجام، مدير اجرايي حوزه علميه خراسان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام اکبر فرجام ، مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان، در نشستی با کارکنان این مرکز گفت: انشاء الله در سال 89 با رویش بیشتر و نشاط و شادابی به فعالیت و خدمت رسانی بپردازیم.

مدیر اجرائی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه در این مرکز تمام امور حوزوی یک طلبه و روحانی انجام می شود، آن را الگویی مناسب و مطلوب برای مجموعه های اداری دانست و افزود: این یک الگوی کشوری است که برخی از نهادها و مجموعه های کاری به دنبال استفاده از این الگو می باشند.

وی به فعالیت مجموعه کارکنان این مرکز در سال 88 اشاره و آنرا خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: بعضی از بخش ها در این مرکز نسبت به سال های گذشته از پویایی و شتاب کیفی بیشتری برخوردار بودند و از نظر کمی نیز توسعه مطلوبی داشته اند.

حجت الاسلام فرجام، با تأکید بر برنامه ریزی و تداوم در انجام کارها و نوشته شدن تقویم کاری در آغاز سال جدید، خطاب به کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان یادآورشد: با توجه به ارتباط ارگانیک در یک مجموعه ، مشارکت و همکاری کارکنان برای ارتقاء و پیشرفت آن لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف باید بسته ای متشکل از بخش های سیاسی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ... آماده و ارائه شود و اگر در هر یک از این بخش ها اشکالی وجود داشته باشد، این بسته نقص خواهد داشت.

مدیر اجرائی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از کارکنان این مرکز خواست، محدودیت های کاری را رعایت نمایند و خاطرنشان کرد: باید برای پیشبرد کارها به رایزنی و پیگیری آن ها پرداخت تا طلاب علوم دینی بهتر و بیشتر از گذشته بتوانند در جهت انجام امور و تبلیغ و تبیین آموزه های دینی فعالیت نمایند./917/د102/ص
ارسال نظرات