در میدان جنگ رسانه ای با عرضه تولید محتوای فاخر می توان به پیروزی رسید

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در همایش رویداد امید که به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی برگزار شد، حجت الاسلام حسین دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) ضمن تبریک ایام دهه کرامت و روز روابط عمومی و ارتباطات و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد: روابط عمومی هر سازمان، نمایی از فضای درون مجموعه است و در این بحث توجه به دو موضوعِ انعکاس حقیقت، هویت و پیشرفت سازمان و دوم محتوا یا پیام انعکاس یافته ضرورت دارد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به ضرورت انعکاس اخبار سازمانی، گفت: رسانه ای شدن حق هر مجموعه و سازمانی برای مورد توجه قرار گرفتن و دریافت پشتیبانی است و انعکاس این امر با روابط عمومی می باشد.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها شخصیت ساز هستند گفت: رسانه ها گاها برخی افراد را بیش از حد بزرگ کرده در حالی که برخی گمنام باقی می مانند لذا رسانه ها باید در این امر نهایت دقت خود را به کار بندند و از غلو کردن و درشت نمایی پرهیز کنند.
حجت الاسلام دشتی در خصوص اهمیت محتوای رسانه گفت: با توجه به جنگ نابرابر ترکیبی باید دقت و توجه بیشتری در عرصه تولید محتوا داشته باشیم. در جنگ رسانه ای شما بعنوان سرباز این میدان با تولید محتوای غنی خود می توانید تغییر دهنده ذهن ها و پاسخگوی به شبهه ها باشید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کار در عرصه رسانه بسیار سخت و حساس است و باید دقت لازم در این امر صورت گیرد تا در مسیر رساندن پیام حق به گوش تشنگان حق موفق عمل کنیم.