۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۷۹۱۱
با هدف جذب دانش‌آموزان مستعد؛

طرح نیلوفرانه در حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبر گزاری رسا ـ مسوول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه در خراسان شمالی از اجرای طرح نیلو فرانه با هدف جذب افراد نخبه و با استعداد به مدارس علمیه در این استان خبر داد.
طلبه طلبه
حجت الاسلام مسعود قاسمی، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه در خراسان شمالی ، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد گفت: به زودی طرح نیلوفرانه برای تسهیل شرایط ورود به مدارس علمیه در این استان اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح نیلوفرانه را، اعزام روحانیون فاضل به مدارس شبانه روزی آموزش و پرورش برای آشنا کردن دانش آموزان با شرایط ورود به مدارس حوزوی برشمرد.

حجت‌الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد : نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه برای مجریان طرح نیلوفرانه دوره های آموزشی لازم در خصوص انجام مشاوره و راهنمایی برای دانش آموزان و افراد با استعداد ، ورود به مدارس حوزوی را برگزار می‌کند.

وی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی ، تقویتی ، و ورزشی برای طلاب و روحانیان فاضل خبر داد و اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و تربیتی برای طلبه ها و مبلغان دینی که هم جنبه فرهنگی و تربیتی داشته باشد برگزار خواهد شد .

مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه در خراسان شمالی گفت: اردوهای متناسب با آموزه های دینی برای شادابی و نشاط طلبه ها و روحانیان در استان و خارج از استان برگزار می شود . /966/پ202/ص

ارسال نظرات