۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۴
کد خبر: ۷۷۶۰۱

نقشه راهبردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تدوین شد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از تدوین برنامه پنج ساله ویژه رایزنهای فرهنگی خارج کشور خبر داد و گفت: این برنامه از سال آینده قابل اجراست.
دكتر مصطفوي


به گزارش خبرگزاری رسا،  دکتر مهدی مصطفوی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از تدوین برنامه پنج ساله ویژه رایزنهای فرهنگی خارج کشور خبر داد و گفت: این برنامه از سال آینده قابل اجراست.

 وی در گفت‌وگو با خبر رادیو معارف در پاسخ به این سوال که برنامه پنج ساله چه محتوایی دارد و قرار است در پایان به چه نتایجی برسید، گفت: این برنامه بر اساس مطالعاتی که از چند ماه قبل در گروه راهبردی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آغاز شده بود تدوین شد.

مصطفوی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که نقشه راهبردی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را برای هر یک از کشورها آماده کنیم و این نقشه مشتمل بر تعیین جایگاه هر یک از دستگاهای فرهنگی کشورمان است که مشخصا در این جایگاه از توان و ظرفیت هرکدام از این دستگاهها در جهت تحقق اهداف عالیه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بهره برداری می شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف کلان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تبلیغ و تببین ارزش‌های اسلام ناب با منطق انقلاب اسلامی و نمایش دادن مزیت های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است که برای تبیین ارزشهای اسلام ناب با منطق انقلاب تلاش می کنیم از تمام عرصه های فرهنگی مثل عرصه پژوهش، آموزش ،هنر ، فرهنگ ، فعالیت تبلیغی دینی ، رسانه و یا فضای مجازی بهره ببریم./916/د102/ع

ارسال نظرات