۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۷۷۳۹۶
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی :

معصومی نژاد در روشن کردن چهره واقعی صهیونیست ها موفق بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سلیمی در خصوص دستگیری خبرنگار جمهوری اسلامی توسط دولت ایتالیا گفت:دولت ایتالیا با بازداشت خبرنگار کشورمان نشان داده که به طور مستقل نمی تواند برای خود تصمیم بگیرد.
حجت الاسلام عليرضا سليمي
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده منتخب مردم دلیجان و محلات در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با بازداشت غیر قانونی خبرنگار رسانه ملی در ایتالیا توسط دولت این کشور اظهار داشت: صهیونیست ها عمده فعالیتهای خود را در عرصه تبلیغات و رسانه قرار داده اند و از سوی دیگر دولت ایتالیا به شدت تحت تسلط گروه های صهیونیستها قرار دارد.

وی افزود: جناب آقای معصومی نژاد با توجه به اینکه در بیان چهره واقعی صهیونیست ها به عنوان یک خبرنگار، موفق بود و توانست موج جدیدی را در راستای تبیین ماهیت صهیونیستها ایجاد کند، مورد غضب آنها واقع شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: دولت ایتالیا با این عمل خود نشان داد که به طور مستقل نمی تواند تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: این بدان معنا است که دولت ایتالیا برای ترساندن خبرنگاران مستقل اقدام به زهر چشم گرفتن نموده است و دیگر آنکه با این اقدامات خود بتوانند پروژه ایران هراسی را در جامعه جهانی بالا ببرند و این حاشیه هایی که در دستگیری ایشان بود برای آن بود که خواستند برای پروژه ایران هراسی مدرک و سند درست کنند.

حجت الاسلام سلیمی همچنین خاطر نشان کرد: هدف سوم از دستگیری این خبرنگار آن بوده تا با این اقدام، موفقیت های اخیر نظام از جمله توفیقات ماهواره ای، ساخت ناو شکن و دستگیری شرور شرق ایران را در چشم جهانیان تحت الشعاع قرار دهند، ضمن آنکه درصدد بودند تا با دستگیری وی با توجه به گزارش غیر منصفانه آمانو فضا سازی کنند.

وی با توصیه به دستگاههای ذی ربط تصریح کرد: البته مسئولان لازم است مسائل را چه در صداوسیما، وزارت خارجه و چه در وزارت اطلاعات و فرهنگ و ارشاد با تشکیل تیمی در مواجهه با اقدامات احتمالی دشمن در این زمینه خود را آماده کنند تا دشمن نتواند از خلاء آن بهره برداری کند. /955/ت302/ج
ارسال نظرات