۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۷۷۰۳۷
دبیرکل حزب مؤتلفه:

تبعیت از رهبری تنها راه عبور از بحران‌ها است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی دانست.
محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، عصر روز گذشته در همایش«جنگ نرم و رسالت جریان های دانشجویی» که در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از دولت اصولگرا، به معنای این نیست که نباید از اقدامات آن انتقاد کرد.

حبیبی با تأکید بر این‌که همواره حق انتقاد را بر خود محفوظ می‌دانیم، خاطر‌نشان کرد: بنای اولیه ما بر حمایت است و اگر نقص و انتقادی را وارد تشخیص دادیم، انتقاد کرده ایم و در آینده نیز دولت اصولگرا از انتقادات دلسوزانه ما مصون نخواهد بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که انتقاد منصفانه و انتقاد تخریبی تفاوت‌های اساسی با هم دارند، تصریح کرد: تخطئه و تخریب دولت موجب افول جایگاه دولت در ذهن مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت اگر در اذهان مردم و در افکار عمومی شکست بخورد و ناکارآمد جلوه کند، همه اصولگرایان مقصر خواهند بود و همه ضرر خواهند کرد، به همین علت همه جریان‌ها باید برای موفقیت دولت دهم تلاش کنند.

حبیبی حمایت رهبری نظام از اقدامات ارزنده دولت را نشان از موفقیت و جایگاه ویژه آن دانست و بیان داشت: در شرایط کنونی اطاعت از رهبری تنها راه عبور از بحران ها و دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

وی خاطر‌نشان کرد: حمایت رهبری از دولت نشان داد که هر کسی انتقاد را به تخطئه تبدیل کند، نمی تواند بگوید که پیرو خط امام و رهبری هستم؛ چون راه انقلاب و خط امام و رهبری بسیار روشن و شفاف است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان با تشریح ابعاد جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: ناتوی فرهنگی دشمن واقعیتی انکارناپذیر در مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل است./935/پ202/س

ارسال نظرات