۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۶۸۲۴
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین:

به پشتیبانی ایران از ملت فلسطین افتخار می کنیم

خبرگزاری رسا ـ شیخ نافذ عزام با اشاره به تغییر معادلات در منطقه و قرار گرفتن دشمن صهیونیستی در تنگنایی واقعی و با تاکید بر اینکه ملت فلسطین خواهان مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است، اظهار داشت که ملت فلسطین به پشتیبانی ایران افتخار می کند.
به پشتیبانی ایران از ملت فلسطین افتخار می کنیم


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نافذ عزام، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، روز گذشته در گفت و گویی با شبکه العالم با اشاره به تغییر معادلات در منطقه و قرار گرفتن فلسطینی ها در موقعیت استراتژیکی جدید، تاکید کرد که اسراییل در این شرایط در تنگنایی واقعی به سر می برد و گفت: مقاومت شایسته ترین گزینه برای ملت فلسطین در مقایسه با دیگر گزینه هایی است که تنها رنج و بدبختی را برای آنها به ارمغان آورد.

وی مقاومت را تنها گزینه در رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و تاکید کرد: اسراییل تنها تهدیدی علیه گروهی خاص در منطقه نیست، بلکه کل کشورهای خاورمیانه را با تهدید روبرو کرده است و در منطقه آشوب آفرینی می کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین با تاکید بر بی ثمر بودن سازش با دشمن صهیونیستی، گفت: تاکید بر حق ملت فلسطین در مقاومت به هیچ وجه به معنای سازش با دشمن صهیونیستی نیست، به ویژه در سایه وجود دولت افراطی صهیونیستی کنونی.

وی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین نه خواهان سازش با دشمن که خواهان مقاومت است و از عهده این کار بر خواهد آمد، گفت: ما به موضع ایران در پشتیبانی از مساله فلسطین و ملت فلسطین افتخار می کنیم./981/الف

ارسال نظرات