۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۷۶۸۱۷۳
فرزند شهید سرلشکر زاهدی:

همه کارهای شهید زاهدی رنگ و بوی خدایی داشت

همه کارهای شهید زاهدی رنگ و بوی خدایی داشت
فرزند شهید سرلشکر زاهدی با اشاره به این که شهید زاهدی در عملکردها و رفتارهای خود خدا را مد نظر قرار می داد گفت: همه کارهای شهید زاهدی رنگ و بوی خدایی داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، فرزند شهید سرلشکر زاهدی در همایش «حزب الله زنده است» که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم برگزار شد با اشاره به این که اکثر مردم شهید زاهدی را قبل از شهادت نمی شناختند اظهار داشت: شهید زاهدی اصلا دوست نداشت رسانه ای شده و شناخته شوند.

وی افزود: شهید زاهدی در عملکردها و رفتارهای خود خدا را مد نظر قرار می داد و هیچ گاه به جایگاه های دنیوی نگاه نکرده و  آن را مد نظر قرار نمی‌داد.

فرزند شهید سرلشکر زاهدی با اشاره به عنوان همایش «حزب الله زنده است» بیان داشت: نبود شهید سید حسن نصرالله واقعا خسران است؛ اما خداوند جبار است و به خواست خداوند پرچم حزب الله هیچ وقت زمین نخواهد افتاد و جبهه مقاومت روز به روز قوی تر این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی ابراز کرد: در سال های ۱۳۷۷ ۱۳۸۱ نسلی به لبنان رفتند که از آنها به نسل طلایی یاد می شود و تحولاتی که در جبهه مقاومت به وقوع پیوست، حاصل تلاش این نسل بود.

فرزند شهید سرلشکر زاهدی به ذکر خاطره ای از شهید زاهدی پرداخت و اظهار داشت: دو هفته از شهادت عماد مغنیه می گذشت که شهید سید حسن نصرالله به رهبر انقلاب پیشنهاد کرده بودند که شهید زاهدی به لبنان بروند و ایشان در آن زمان فرمانده نیرو در ایران بودند و اگر به لبنان بروند، رتبه پایین تری خواهند داشت؛ اما ایشان وقتی احساس کردند که نظر رهبر معظم انقلاب برای رفتن ایشان است، پذیرفتند و رفتند.

ارسال نظرات