۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۶۸۱۵۴
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد؛

آشکارسازی انحطاط استکبار؛ دستاورد جبهه مقاومت/ تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نرم افزار مقاومت

آشکارسازی انحطاط استکبار؛ دستاورد جبهه مقاومت/ تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نرم افزار مقاومت
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی با بیان این که دشمنان جبهه مقاومت درصدد هستند تا بخش نرم افزاری جبهه مقاومت را زیر ضربه ببرند، تاکید کرد: باید همه مواظبت کنیم تا بخش نرم افزاری جبهه مقاومت، دچار ضعف و شکست نشود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در همایش «حزب الله زنده است» که پیش از ظهر امروز در سالن همایشهای بینالمللی غدیر قم برگزار شد با اشاره به جنگ ۳۳روزه لبنان با رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: در این جنگ و بمباران عجیبی که انجام می شد، دشمنان بیان می کردند که خاورمیانه درحال زایش جدید است؛ اما در نهایت مقاومت پیروز شد.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله بعد از این جنگ در دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت دست رهبری معظم را بوسید تا نشان دهد که این موفقیت ها مدیون راهنمایی ها و راهبری های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت های مجاهدان بود.

دستاوردهای جبهه مقاومت

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان داشت: مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان دستاوردهای بسیاری را به ثمر رسانده است که تسریع در زوال و نابودی رژیم صهیونسیتی و بی فروغ کردن گفتمان معنایی غرب، از جمله این دستاوردها است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با دروغ هایی که برای آن مطرح کردند، شکل گرفت که یکی از آن دروغ ها این است که معبد سلیمان زیر مسجدالأقصی واقع شده و آنجا ارض موعود است؛ درحالی که این مسئله توسط بسیاری از باستان شناسان رد شده و آنان افسانه بودن این اظهارات را تأیید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی تاکید کرد: محور مقاومت مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد و معلوم کرد که این رژیم، گروهی است که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نبوده و خود، امروزه هولوکاستی را به وجود آورده اند که مواضع جهانیان را برانگیخت.

وی ابراز کرد: آشکارسازی انحطاط جبهه استکبار یکی از دستاوردهای جبهه مقاومت بود که به جهانیان نشان داد؛ چراکه آمریکا در این مدت هر ۱۲ساعت یک محموله کمک نظامی در اختیار رژیم کودک کش صهیونیستی قرار داده و به آنان هدیه می دهد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: اسرائیل هر چند جزو جغرافیای غرب نیست؛ اما این رژیم جزو جغرافیای گفتمانی و استراتژی غرب در راستای تمدن غربی است و همه تلاش جبهه استکبار این است که این جغرافیا را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی تاکید کرد: امروز استحکامات جبهه مقاومت تنها به لحاظ سخت افزاری نیست؛ بلکه استحکام نرم افزاری این جبهه بیش از استحکامات سخت افزاری است که شامل تقوا و پرهیزکاری و خدامحوری و صبر و استقامت است که همین قوت و قدرت محور مقاومت، سبب پیروزی آنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان جبهه مقاومت درصدد این هستند تا بخش نرم افزاری جبهه مقاومت را زیر ضربه ببرند و ما باید مواظبت کنیم تا در بخش نرم افزاری جبهه مقاومت، دچار ضعف و شکست نشویم.

ارسال نظرات